Γράφει ο Ιάσων

Δημοσιεύθηκε στο ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

 

Μολονότι βαθιά και απέραντη είναι η νοητική ανάπαυσις και νεκρική σιγή της λογικής στο Ελλάντα –  επακόλουθο της αριστερόστροφης αν(π)αιδειας – από την μεταπολίτευσι και μετά – θα μπορούσε ίσως κάποιος, να ταράξει τον νοητικό αποχαυνωτικό ύπνο των Ελλήνων με ένα εφιαλτικό όνειρο πραγματικότητος, χωρίς  κατ ανάγκην – για όνομα του Θεού –  να ξυπνήσει…..τους υπνωτισμένους..

Κάθε χρόνο όλα τα ΑΕΙ διατηρούνται κλειστά είτε από καταλήψεις για ασήμαντες αφορμές – θυμάσθε ίσως, όσοι ακόμη έχετε στίγματα μνήμης, το σκουπιδαριό στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκη, όπου οι «αλληλέγγυοι» φοιτητές δεν επέτρεπαν τον καθαρισμό και την απομάκρυνσι των ποντικών από τα σκουπίδια , «συμπαραστεκόμενοι»  στον «αγώνα» των απεργών υπάλληλων ενός υπεργολάβου καθαρισμού της σχολής: (σχετικό άρθρο)

http://www.youtube.com/watch?v=VB9TMgWiArs

 Ουσιαστικά χρόνια τώρα όλα τα ΑΕΙ υπολειτουργούν. Τον περισσότερο χρόνο τελούν υπό κατάληψι. Ανοίγουν μόνο για τις λεγόμενες εξεταστικές που είναι παρωδία εξετάσεων ανύπαρκτων γνώσεων. Διερωτώμαι. Σε τι γνώσεις εξετάζονται  οι φοιτητές μας. Αφού και εκείνοι που επιμένουν, προσπαθούν να μελετήσουν παρεμποδίζονται, ενώ η γνωστική ύλη κάθε φορά θα πρέπει να μελετηθεί να κατανοηθεί και να καταστεί κτήμα των φοιτούντων κατά την διάρκεια της εξεταστικής περιόδου, άνευ παραδόσεων,  διεξαγωγής ασκήσεων ή εργαστηρίων αλλά με πασαλείμματα.

 Αυτά τα γνωρίζουν καλώς και οι κοι Καθηγητές αλλά και οι φοιτητές μας.. Βεβαίως  πονούν, βασανίζονται, μειώνονται, μετανοούν οι εξαιρετικοί διαπρεπείς Έλληνες καθηγητές που άφησαν πανεπιστήμια του εξωτερικού για να έλθουν στον ελλαδικό σοβιετικό γκέτο και να καταστούν έτσι έρμαια των αναρχοβανδαλων, των αριστερίστικων κινημάτων..αλλά και των συνωμοσιών των ανικάνων του αριστερού  συνδικαλιστικού καθηγητικού κατεστημένου. Επίσης οι γονείς και οι φοιτητές που επιθυμούν να σπουδάσουν και να ξεχωρίσουν υποβάλλοντας τις οικογένειες τους σε αιματηρές οικονομίες δυστυχώς για το τίποτα.

 Έτσι το τελευταίο κλείσιμο των ΑΕΙ  με την πρόφασι της μειώσεως των διοικητικών υπαλλήλων έχει ήδη ξεπεράσει τις 8 εβδομάδες και δεν έχει να προσθέσει κάτι νέο ή επαναστατικό στην χαβούζα της Ανώτατης Απαιδείας. Στην κατάστασι που επικρατεί, στην χυδαιότητα, την προχειρότητα, την ακαταστασία, την ανοργανωσιά, τον μηδενισμό  των λεγομένων κατ ευφημισμό ΑΕΙ. Διότι όταν π.χ. υπάρχουν υπάλληλοι αποσπασμένοι σε υπουργεία και σε άλλους φορείς, ή τελούν σε άδεια άνευ αποδοχών διότι «εργάζονται» σε άλλους δημοσίους φορείς ή υπηρετούν σε υπηρεσίες που έχουν καταργηθεί, ή τελούν σε καθεστώς ποινικής διώξεως αυτοί δεν μπορούν να μετατεθούν – απολυθούν;  Αυτοί ήδη δεν λείπουν από τις υπηρεσίες των πανεπιστημιων; Ποιον κοροϊδεύουν οι απεργοί αλλά και οι επαγγελματίες – καταληψίες φοιτητές των αριστερών κομμάτων και παραφυάδων ; (σχετικό άρθρο)

 Αληθώς, στην πραγματικότητα – δηλαδή έστω στο το όνειρο που θα θέλαμε να δουν οι Έλληνες – τα ΑΕΙ είναι κλειστά εδώ και χρόνια ενώ εξακολουθούν να προβιβάζουν και να παρέχουν στην πολιτεία και στην αγορά ακαταλλήλους, μη κατηρτισμένους, διπλωματούχους οι οποίοι συνειδητοποιούν την άγνοια τους τις τραγικές τους ελλείψεις, όταν πηγαίνουν στο εξωτερικό είτε όταν αναζητούν εργασία στον ιδιωτικό τομέα που έχει απαιτήσεις.

Μήπως θα έπρεπε για να ξυπνήσουν όλοι.. να κλείσουν τα ΑΕΙ τελείως (δηλαδή στην ουσία να μην γίνονται ούτε οι εξεταστικοί περίοδοι) για ένα χρόνο. Να οργανωθούν καλώς οι σχολές, να γίνει αξιολόγησις των διδασκόντων από το επίπεδο του καθηγητή μέχρι του τελευταίου βοηθού, να γίνουν οι μετακινήσεις των περιττών υπαλλήλων-διπλοθεσιτών, να επανδρωθούν τα Πανεπιστήμια με όσους ακριβώς χρειάζονται για να λειτουργούν ως ΑΕΙ και όχι ως καφενεία αναρχικών και αριστέριζαν ανταρτών των πόλεων..

Να αποκτήσουν ιδιωτική αστυνομία που θα προστατεύει τον πανεπιστημιακό χώρο από άναρχο-βανδάλους, καταληψίες τρομοκράτες και από την βία και την τρομοκρατία της αριστεράς..

Έως ότου οι σχολές αλλά και η διδακτική ύλη κάποτε γίνει εκείνη που πρέπει να είναι όπως είναι στα Ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της Ευρώπης και τη Αμερικής που λειτουργούν και πρωτεύουν παγκοσμίως. Τα ερευνητικά προγράμματα να δημιουργούνται και να διεξάγονται όχι για τους ημετέρους και ,τέλος, άπαντες, και κυρίως οι καθηγητές, να εννοήσουν ότι η ιδεολογική τους ταυτότητα δεν έχει θέσι στο πανεπιστήμιο;

Ίσως το νοητικό κλύσμα να ήταν μια κάποια λύσι..

Έως τότε μη μου τους ύπνους τάραττε!!..

Πηγή: ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ